16. marraskuuta 2012

Epämääräistä pastellia

Olin äidin luona muutaman päivän, enkä ottanut omia kynsilakkoja sinne mukaan, kun ajattelin lainata niitä mitä annoin äidilleni.
Photobucket
H&M - Bein' on the A-list, Bella's Choice & I'm s Saint
Photobucket
Hyvin epämääräistä pastellia. Ei näistä taida olla muuta sanottavaa, kuin se että halusin tehdä joka kynnestä erinäköisen.
Photobucket
Postaus on ajastettu. Tällä hetkellä olen maaseudun rauhassa anoppilassa viettämässä viikonloppua.

Menikö erinäköisyys jo vähän yli ?

4 kommenttia:

  1. Ehkä vähän överit :D. Erikseen noi kaikki lakat on ihanan sävyisiä. Mulla on myös itsellä Bella's choise. H&M:n lakat on ainakin mulla olleet ihan törkeän hyviä ja kestäviä. Toki voi olla joku huonompi joukossa, mutta yleensä on olleet tosi hyviä.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep :D Mutta kaikkea pitää kokeille, eikö ? ;D
      H&M:n lakat oon itsekin todennyt hyviksi. Tähän mennessä vain yksi on liisteröitynyt pulloon. Valitettavasti, se ehti olla miulla vain vuoden, ehdin käyttää vain pari kertaa ja se oli upein ruskea lakka mihin olen törmännyt ! Eikä sitä löydy enää mistään..

      Poista

Kiitos (: ♥