10. maaliskuuta 2013

Day 10/31. Gradient

 photo 168-2_zps2387a32a.jpg
Color Club - Take Me To Your Chateau
Gina Tricot - Ice
China Glaze - Sky High-Top
Konad - White
Golden Rose - 03
+ liukuvärjäys sieni (testaus !)
+ laatat: Bundle Moster - BM-318 & Cheeky - CH6
 photo 169-3_zps3db33bf6.jpg
Liukuvärjäys sienet eivät nousseet suosikikseni tuohon hommaan, meikkisieni on ykkönen. Vaikka noissa oli suuren suuri plussa tuo pidike, muuten olivat hankala käyttää. Toki voi olla oma moka, että yhtä väriä tuli aina enemmän kuin muita, ja sen takia vaikea saada järkevästi kynnelle. Mutta mielestäni tuo pyöreä muoto oli hieman hankala. Ainankin kun tuota reunaa käytin, enkä sienen keskikohtaa. Pitää vielä uudemman kerran testata, toisella tavalla, ennen kuin tuomitsen totaalisesti.
 photo 170-3_zpsbbc2fcfb.jpg
Hermo meinasi myös mennä leimailujen kanssa. Nimettömän lumiukko ei halunnut tulla stamperiin kokonaisena. Nytkin siitä puuttuu pieni pala, mutta en anna sen häiritä. Ja keskisormessa oleva lumiukko on Cheekyn laatasta, ja kuvio on hiukan liian syvä, koska lakkaa tulee liikaa ja kuva on sitten hieman epäselvä kynnellä.

Mitä tykkäätte talvisista kynsistä ? :)

8 kommenttia:

  1. Oon kans sitä mieltä, että tuo sieni on väärän muotoinen. Neliskanttinen olisi jotenkin loogisempi :)

    VastaaPoista
  2. On kyllä nätit kynnet! :) vähän oot jo pitkällä tässä :D mä oon 3!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :)
      Oon koittanu patistaa itteäni tekemään ennemmin näitä haasteen kynsiä kuin muita :D

      Poista
  3. Söpöt! Mä ensin katoin, että noi oli kummituksia! :3

    VastaaPoista

Kiitos (: ♥